نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیشنهادات عجیب و حیرت‌‎انگیز 9 باشگاه اروپایی برای جذب ماریو لمینا

پیشنهادات عجیب و حیرت‌‎انگیز 9 باشگاه اروپایی برای جذب ماریو لمینا

روزنامه «Le 10 Sport» فرانسه از علاقه‌مندی و پیشنهادات غیر رسمی 9 باشگاه معتبر اروپایی برای جذب ماریو لِمینا هافبك دفاعی 22 ساله این فصل یووه خبر داد.

 

این روزنامه چاپ پاریس با اشاره به حضور این بازیكن گابُنی در هفت بازی در رقابت‌های این فصل سری آ و به ثمر رساندن دو گل، بر اهمیت حضور این بازیكن در تیم ملی گابن تاكید كرده است:

 

استعداد و نبوغ خاص این بازیكن را علی‌رغم حضور اندك در تركیب یووه مهمترین عامل برای پیشنهاد باشگاه‌های اروپایی عنوان كرده است.

 

به نوشته این روزنامه ورزشی؛ بازی قدرتی در كنار نمایش با انگیزه در مدت زمان حضورش در دیدارهای یووه و سبك بازی داینامیك (پویا و پرانرژی) لِمینا، باعث شده تا او یكی از استعدادهای حال حاضر فوتبال جهان قلمداد شود.

 

«Le 10 Sport» در بخشی از این مطلب نوشته است:

 

لِمینا بازیكنی راست پا است كه علی‌رغم پست تخصصی‌اش تبحر منحصربه فردی نیز در حركت تیم از فاز دفاعی به هجومی دارد. توانایی بازی در سمت راست به عنوان بال راست نیز یكی دیگر از توانمندی‌های بازیكن سابق باشگاه لورینت و مارسی فرانسه است.

 

هرچند لِمینا این فصل را به صورت قرضی در یووه سپری می‌كند اما وقتی به موضوع مالكیت این بازیكن نگاه می‌كنیم، نام باشگاه مارسی فرانسه است كه خودنمایی می‌كند. از طرفی این روزنامه پاریسی نیز از پیشنهادات پُرشمار از سوی مدیران نقل و انتقالات و رابط‌های باشگاه‌های لسترسیتی، آرسنال، بورسیا دورتمند، والنسیا، سویا، وستهام، لیورپول، ساوتهمپتون و ناپولی به مدیر برنامه‌‎های لِمینا خبر داده است كه به عبارتی با تجمیع آنها با دو باشگاه مارسی و یوونتوس؛ علاقه‌مندان فعلی این بازیكن در اروپا به عدد 11 می‌رسند كه برای این بازیكن رشك‌برانگیز است؛ پیشنهاداتی كه به گفته خبرنگار این نشریه برخی از آنها ارقام و شرایط جالب توجه‌ای نیز دارند!

 

در بخش دیگری از گزارش «Le 10 Sport» خاطرنشان شده است:

 

ماریو لِمینا كه در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان 2015 با قراردادی نیم میلیون یورویی به صورت قرضی عازم تورین شد، در صورت خواست باشگاه یوونتوس می‌تواند با پرداخت نه و نیم میلیون یورو بازیكن این تیم بماند اما همه چیز به استراتژی مدیران یووه و تصمیم نهایی ماسیمیلیانو آلگری بستگی دارد.

 

در حالیكه این روزها با نزدیك شدن به پایان فصل همه نگاه‌ها به شایعات ترانسفرینگ بازیكنان سرشناس یووه از جمله؛ پوگبا و موراتا است، رسانه‌ای شدن این تعداد حیرت‌انگیز پیشنهاد آنهم برای لِمینای كمتر معروف، نام هافبك دفاعی یووه را امروز (یازدهم آوریل) در صدر اخبار این باشگاه قرار داده است.

 

در هر صورت، با توجه به مشكلات مالی باشگاه فرانسوی مارسی و اتمام قرارداد یك‌ساله و قرضی لَمینا به نظر می‌رسد او یكی از گزینه‌های اصلی و زودهنگام پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: